Nieuw avontuur!

5 februari 2022 - Almelo, Nederland

Eindelijk!! De reis waar ik al zo lang naar uit heb gekeken, gaat morgen eindelijk beginnen! En o, wat was de aanloop naar deze reis spannend zeg... De coronabesmettingen vlogen je om de oren de afgelopen dagen, maar om het vliegtuig in te mogen is een negatieve PCR test natuurlijk een must. Vanmiddag kreeg ik dan eindelijk de uitslag. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een negatief resultaat 😉!

Nu ik coronavrij ben kan ik eindelijk toeleven naar mijn nieuwe avontuur! Mijn backpack is ingepakt en de vliegtickets zijn geboekt. Morgen om 15:15 uur vlieg ik samen met Sanna vanaf Amsterdam naar Kathmandu (Nepal). Wat we hier precies gaan doen weten we nog niet, maar we willen in ieder geval een trektocht door de bergen maken en genieten van de mooie cultuur die in Nepal te vinden is. Na drie weken zal Sanna weer naar huis vliegen en vlieg ik door naar Tanzania. Daar zal ik gedurende drie maanden vrijwilligerswerk doen op een schooltje en daarnaast natuurlijk het land verkennen. Na deze drie maanden in Tanzania ga ik kijken wat er nog op mijn pad komt.

Ik heb er ontzettend veel zin in en zal jullie de komende maanden via deze blog zo af en toe op de hoogte houden van mijn avonturen!

Groetjesss

1. Annette:
    5 februari 2022
    Lieve Karlijn, wat fantastisch dat je weer zo'n mooie reis gaat maken. Na Cambodja, Zuid Afrika en Suriname ga je nu Nepal en Tanzania verkennen. Ik wens je heel veel mooie momenten. Geniet van de mensen om je heen, de prachtige
    natuur en bijzondere cultuur. En kom over een paar maand vol verhalen weer thuis. Ik ben trots op je. Liefs, mama xxx
  2. Laura hendriks:
    lieve karlijn
    ik wens je heeeeeeel veeel plezier en ik hoop dat je een hele fijne tijd tegemoet gaat!
    Ik ga je toch ook wel een beetje missen in de lidl
    PS VERGEET NIET VAN JE TE LATEN HOREN IEDERE DINSDAG!
    ZET HEM OP!
    dikke kusjes
  3. Maikel:
    5 februari 2022
    Hoi Karlijn, ik weet hoe verschrikkelijk je het vond dat je studie naar Canada niet door ging, je baalde (op zijn zachts uitgedrukt) daar ontzettend van. Gelukkig kan je nu een andere reis maken, ik ga met veel plezier je avonturen beleven en ben ergens best een beetje jaloers op jou, zo’n mooi avontuur in het vooruitzicht. Doe voorzichtig, kom veilig weer terug en maak maar veel bijzondere herinneringen.

Groetjes, Maikel
  4. Leo:
    5 februari 2022
    Hoi Karlijn., ik vind het ontzettend mooi dat je na je vorige reizen weer een nieuwe uitdaging aangaat. Eerst met Sanna Nepal. Het land wat vooral bekend is door de hoge bergen. Ik hoop dat jullie samen ontzettend veel plezier hebben en met mooie verhalen thuis komen. Ja en daarna reis je alleen door naar Tanzania. Ik vind het ontzettend knap dat dit alweer je vierde grote reis is die je alleen maakt naar een onbekend land. Ik hoop dat je ook in Tanzania een hele mooie tijd hebt en veel leuke mensen ontmoet. Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen in je blog. Karlijn je bent een TOPPER!!! Papa
  5. Schoonma:
    5 februari 2022
    Hallo Grote Kleindochter , wat ben ik supertrots op je ondernemingsdrift. De wereld verkennen en moed tonen. Je verhalen zal ik met grote interesse lezen vanachter mijn computer , lekker warm en met een kop koffie onder handbereik.
    GOEDE REIS en DIKKE KNUFFEL van ver met mondkapje !!!!!! OMA.
  6. Juliette:
    5 februari 2022
    Hee Karlijn, daar ga je weer! Reislustige lieve medereiziger van ooit! Heel veel plezier (en wees voorzichtig!) veel liefs, Juliette
  7. Erik Boertien:
    5 februari 2022
    Een hele mooie reis gewenst, geniet van de prachtige natuur en lieve mensen, een ervaring voor het leven.
    Heel veel plezier.
    Erik , Veronique en kids.
  8. Lilian:
    6 februari 2022
    Prachtig Karlijn, dat jij op jouw leeftijd deze mooie herinneringen maakt. Moedig en stoer van je ook! We wensen jou een hele goede reis waarna het grote genieten gaat beginnen! Lieve groet, Marcel en Lilian
  9. Ellen:
    6 februari 2022
    Jeetje Karlijn, je gaat t weer doen!! Ik ben onder de indruk van je stoere lef en zelfstandigheid.
    Wij wensen je weer hele bijzondere maanden toe en dat er maar fantastische herinneringen gemaakt worden.
    Hou je goed, toi toi toi met alles en we volgen je graag.

Hartelijke groetjes van Ellen, Imke en Jochem
  10. Linette van Triest:
    Hey Karlijn,
    Wat een gave reis weer!!
    Geniet ervan, heel veel plezier.
    Groetjes Linette
  11. Ellen Graas:
    Hoi Karlijn,
    Wat een ontzettend gave reis !!
    We wensen je heel veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes, de buurtjes
    Robert, Ellen, Joy & Amy!
  12. Geerhard Davina:
    Hoi Karlijn,
    Weer een mooi avontuur.
    Geniet ervan en we zullen de verhalen met plezier volgen.
  13. Ilône Davina:
    6 februari 2022
    Hoi Karlijn, met veel plezier ga ik jouw verhalen volgen. Ik hoop dat ze minimaal jouw vorige reiservaringen gaan evenaren. Ik wens je heel veel plezier en geniet vooral van jouw nieuwe avontuur. Hartelijke groet Ilône