Suriname!

14 juli 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Het is zo ver. Een jaar nadat ik terug kwam uit het mooie Afrika staat mijn derde grote reis voor de deur. Dit keer naar Suriname! Na wat problemen met het visum en het vrijwilligersproject waar ik opeens niet meer terecht kon, is toch nog alles goed gekomen. Ik ga nu vijf weken naar Suriname. De eerste vier weken ga ik vrijwilligerswerk doen op een meisjesinternaat waar meiden tussen de 10 en 21 jaar uit het binnenland naartoe kunnen om in Paramaribo een toekomst op te bouwen. Daarna ga ik nog een weekje rondreizen. Ik heb er ontzettend veel zin in! De komende weken zal ik af en toe een blog plaatsen met mijn verhalen die ik daar heb beleefd!

1. Linette van Triest:
    Goede reis Karlijn! Ik ben benieuwd naar je belevenissen!! Groetjes Linette
  2. Annette:
    14 juli 2019
    Wat ben ik (weer) enorm trots op je. Na Cambodja en Afrika ga je nu opnieuw een grote reis maken. Ik wens je ontzettend veel plezier en hoop dat je veel nieuwe vriendschappen mag maken.
  3. Marnick:
    Veel plezier zussie❤
  4. Ellen Santing:
    14 juli 2019
    Sjonge jonge Karlijn, wat ben je een reislustig persoon geworden! Gaaf hoor en heel knap wat je allemaal onderneemt. Ik ga je weer volgen. Veel plezier, mooie herinneringen maken en pas goed op jezelf. Groetjes Ellen en de rest.
  5. Gnoe uit Suriname:
    14 juli 2019
    Heel veel plezier Karlijn! Wees voorzichtig, je kan altijd aangevallen worden door een gnoe. Geniet!
  6. Leo:
    14 juli 2019
    Karlijn heel veel plezier in Suriname. Ik vind het ontzettend leuk en knap dat je weer zo'n reis gaat maken. Hopelijk kom je straks weer thuis met veel mooie verhalen. Geniet er van en vergeet niet een paar foto's door te sturen.
  7. Geerhard Davina:
    14 juli 2019
    Veel plezier daar en we zullen je blog volgen.
    Hoop dat je weer een leuk avontuur tegemoet gaat.
  8. Maron:
    14 juli 2019
    Gaaf Karlijn! Heel veel plezier! Geniet er van :)
  9. Ilône Davina:
    14 juli 2019
    Hoi Karlijn, ik wens je heel veel plezier tijdens deze fantastische reis. Kan me nu al verheugen op je reisverhalen. Geniet er lekker van. Groetjes Ilône
  10. Jacqueline:
    14 juli 2019
    Hoi Karlijn. Hopelijk is het met het visum goedgekomen en is het vliegtuig, na wat technische problemen, toch nog redelijk op tijd vertrokken. Heel veel plezier. Een goede reis en veel mooie momenten en vriendschappen toegewenst.
  11. Hey lekkerding:
    14 juli 2019
    Wat heb ik stiekem toch ook een hele grote zus! Proud! Heel veel plezier in Suriname, ik zal nog wel eens eventjes extra aan je denken😜
  12. Oma:
    15 juli 2019
    Dag Globetrotter. Ik hoop dat je weer heel veel nieuwe ervaringen opdoet . Ik 'volg' je met veel belangstelling.