Back home!

15 juni 2022 - Amsterdam, Nederland

Hierbij dan toch echt de laatste blog. Ik ben namelijk weer thuis!

Dinsdag hebben we 's ochtends nog even lekker aan het zwembad gezeten om de laatste zonnestralen mee te pakken en daarna zijn we naar het winkelcentrum gegaan om nog even te lunchen. Na de lunch was het dan toch echt tijd om de backpacks te pakken en naar het vliegveld te gaan.

Op het vliegveld kwam ik helaas gelijk weer in Nederlandse sferen terecht. Truus en Gerda kropen voor bij de incheckbalie omdat zij vonden dat ze er recht op hadden en versie 2.0 van Truus en Gerda ging een grote thee van de Starbucks delen omdat dat goedkoper was dan twee keer een kleine bestellen. Die 20 cent voel je natuurlijk wel na die dure vakantie in Jordanië....

Gelukkig verliep de vlucht verder goed. We vertrokken iets na negen uur 's avonds en rond half twee 's nachts kwamen we aan op Schiphol. Hier moesten we nog zo'n anderhalf uur wachten en rond drie uur konden we dan eindelijk op huus an! Op naar Almeloooo!!

Na een kort nachtje geniet ik vandaag al van het 'normale' leven thuis. Van je tanden poetsen met de elektrische tandenborstel tot een beschuitje hagelslag eten en natuurlijk de vele chocoladerepen! Helaas is de Mona Brownie pudding niet meer te verkrijgen in de supermarkt. Sinds het begin van mijn tijd in Tanzania keek ik hier al ontzettend naar uit, dus dit was wel een enorme domper. Maar een taartje was uiteindelijk ook best prima 😉.

Nu ga ik zo snel mogelijk weer op zoek naar een nieuwe kamer in Nijmegen om mijn leventje daar weer op te pakken (alle tips zijn meer dan welkom!). Zodra ik daar gesetteld ben, kan ik weer lekker verder gaan sparen voor een volgende reis!!

1. Lilian:
    16 juni 2022
    Welkom thuis Karlijn! En dankjewel voor jouw mooie verhalen; zo beleefden wij het toch ook een beetje met je mee!